Nekad Lindgren | Medlem ansökning [Facetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? Alvelito#5056

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 53 år gammal och heter Sven Ingvar han var uppväxt i en liten by som heter Trollhättan där han gick i skola ända tills 9an. Han hade en ganska dålig uppväxt då hans Pappa var alkolist så han brukade slå Sven när han hade druckit lite för mycket alkohol. När Sven bara var 12 så dog tyvärr hans Mamma men han fick gå vidare ändå för han hade ända sin Morfar och Mormor som brydde sig om han. När sven hade fyllt 17 så bestämde han sig för att flytta ifrån byn till Uppsala. I Uppsala så träffade han en tjej som hette Anna, Sven och Anna blev kära och bestämde sig för att flytta ihop. Efter 3 år så gifte dom sig och fick 3 barn. De fick en killa som dom döpte till Elias, En tjej vid namnet Maja och sen en till tjej som heter Alice. I Svens släkt har han bara sin Pappa, Morfar och Mormor. Men nu lever dom lyckliga tillsammans i sin lilla familj i Uppsala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp social rp en bra grund läggande och lära känna folk och utveckla rpn nivån till bättre plats har dexulexi så de ganska svår att skriva men jag ska bidra med den bästa rpn och social rp som finns då jag har många erfarenheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda ska ha kul i scenariot och kunna ha lika kul i scenario då de fattar ej mer på frågan har lite svårt me min diagnos att skriva eller förstå

Hur hittade du Unive? Jag har sätt streamers och massor av andra personer spela på den och jag har fått bra rekommendationer om den. Jag har även spelat på den innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka