Accepterad Lindgren | Medlem ansökning [Boogy] [✞ABBA✞]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017233621/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Kajrup

Vad är ditt discord namn? lil razzy#5056

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. han heter Ludvig Bashir och är 23 år gammal. Han är 50% somalier och 50% svensk. Han har haft en tuff uppväxt. När han var 3 år gammal så slog hans föräldrar han så han var helt blå lilla på kroppen. Han började i tidig ålder med att vara springis åt folk och tjänade bra med pengar. Han var 11 när han började med det. När han var 13 så blev han utkastad av sina föräldrar och det var då han började att satsa mer på den kriminella sidan. När han var 15 så kom han med i det gänget som han hade varit springis till sen han var 11 år gammal. Han var med gänget hela tiden och han började att höja sig till vice boss rätt så snabbt. Redan som 16 åring var han vice boss till det gänget och han var verkligen bra på det han gjorde. När han blev 20 år gammal så lämnade han det gänget för att han skulle flytta till en stad som heter unive. Det skulle ta cirka 2 år att flytta ditt. Nu efter 2 år så har han äntligen flytta ditt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan bidra med social rp och bra rp. Jag kan lära folk att bli bättre på det samt att jag känner att jag kan bli lite bättre på det också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kommer bidra mycket rp till servern jag kommer göra massor scenarion med hög bra rp nivå sen kommerj ag göra scenarion som kommer vara roliga för båda partnera

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tror att det är att man ska göra så att det blir roligt för båda parterna och inte bara spela för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt streamers och massor av andra personer spela på den och jag har fått bra rekommendationer om den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka