Nekad Lindgren | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad är ditt discord namn? Alv3__

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Abbe khalili och han är 23 och han gillar att vara med sina polare och bara ligga hemma och chilla. Han kommer ursprungligen från Ukraina men han föddes i Sverige. ah var precis i Ukraina och för 3 dagar sen så åkte han tillbaka till Sverige. Han har blåa ögon och brunt svart hår. När Abbe var 10 så dog hans föräldrar av några kriminella son råka skjuta dem av misstag.Därefter så blev Abbe kidnappad av några grabbar med masker som bara kom fram när han var ute. Dem tog han till ett ställe där dem satt fast han i en stol. Dem sa till Abbe att han inte ska säga till polisen att han hade sett nått för det var tydligen dem som hade dödat hans föräldrar. Abbe har alltid velat ha hämnd på dem så han tänker bli kriminell. Abbe tänker att vara med i ett gäng och göra hämnd på dem som sköt han föräldrar. Han vill ha hjälp att göra det så han tänker då gå med i ett gäng. Annars så är Abbe en snäll och omtänksam person. Om någon är snäll mot han så är han snäll tillbaka och tvärtom. Han vill helst gå med i ett mc gäng eller en maffia men det spelar ingen roll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och hög rp, jag kan även hjälpa servern med bättre rp även om jag bara är medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario ska man själv inte bara få fördelen utan att låta den andra få en sorts positiv grej av scenariot. Exempelvis ifall jag blir rånad ska jag faktiskt ge personer sakerna jag har istället för att försöka skydda mig själv hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har hjag

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka