Nekad Lindgren | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199470875428/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a0a1324

Vad är din discord tagg? Smurfen#5056

Vem var det som bannade dig? det var BY G

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-14 181000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tänkte inte riktigt till och jag tänkte inte på att det var fel just då-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spawnade piren och så såg hag bilen som stod där. Jag hade just inte min bil då för att den var sönder och jag ville bara ha en bil snabbt till bahamas mamas. Så det vae därölr jag tjus koppa bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel just vid det tillfället så det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit två felaktig bans. en var när jag inte var med i ett scenario och en var bara en felaktig ban,.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkte annorlunda re för att jag hade bara kunnat springa eller frågat om skjuts.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jätte mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka