Accepterad Lindgren | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad heter du på discord? Smurfen#5056

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vankar och går till skolan, efter skolan så kommer jag hem och sätter mig vid datorn, det kan vara olika tider bero på om jag har träning eller om jag slutar tidigt eller sent, men ungefär 16:00 till 22:00 på vardagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i cirka 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 3 gånger och det var 2 felaktiga banns och en riktig ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv har som uppgift att styra upp rpn. En sv ska hjälpa staffs och ska kicka/banna personen som inte kan bete sig eller gör ett regelbrott. Det kan vara tex rdmar på sjukan och då hade jag klippat och svbannat samt hade kontaktat en staff så han skulle kunna förlänga bannen om han vill. Om nån hade skrikit eller inte betet sig på piren som ett exempel så hade jag kickad och skrivit som anledning betet dig. Jag tror nog att nya spelare lär sig mer om dem blir kickade och läser igenom reglerna noga först innan dem rpar. Så en sv ska försöka utveckla rp så att det inte finns några lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill göra denna server till en mer seriös och mer utvecklad rp. Jag vill göra rpn mer rolig samt scenarion. jag vill att det ska hända scenarion hela tiden och att folk ska tänka på sin egen rp och inte vad andra gör. jag vill förminska lallande på tex piren och försöka få bort lite folk därifrån så att det inte blir så mycket lall. Detta kommer ksk locka hit mer spelare för att dem vet att på unive så händer det mycket nya saker hela tiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det ör att man tar sina perms och sin roll till fördel i ett scenario. det kan vara att man kickar eller att man revivar sig själv när man håller på att förlora i ett scenario. Och man kan göra det för att slippa olika konsekvenser som att man håller på att dö av skada så revvar man sig själv för att inte vill dö.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top