Accepterad Linden | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linden

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lindahl

Vad är ditt discord namn? .lindahl

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hasse Hänglås 48 år gammal som ä ett berg på jorden. Är 186cm lång och har en något större mage. Håret är orange och han har något skäggstubb. Blåa och trötta ögon efter allt jobb, men dem vaknar till liv när man nämner något om bilar. Hans klädstil är något speciell, jeans jacka, hål i byxorna.
Hasse är en noggrann person som är väldigt pålitlig som älskar sitt jobb. Han ställer alltid upp för nära och kära och tar väl hand om sina kollegor. Riktigt torr humör som han gärna använder i konversationer. Han är känd igenom stan att kunna bli kall i vissa situationer. Han tar oftast på sig för mycket jobb vilket resulterar i sena kvällar och lite tid över för familjen.
Hasse är gift med Eva, hon jobbar som sjuksköterska. De har varit tillsammans i fler år än han själv anar. Under denna tid har de kommit 2 barn till jorden. Lisa, 19 år gammal som börjat på universitetet, och Erik som är 14. Han drömmer om att bli en duktig ingenjör. Blir ofta spända situationer i familjen då Hasse har svårt att vara närvarande för dem. Han och Eva hittar dock alltid tid för varandra oavsett hur mycket eller lite det skulle vara.
Hasse är bra på att förstå sig på de personer han söker och kan få dem att känna sig trygga. Därför hans jobb som polis passar honom bra. Även en bra punkt som gör honom till en bra polis under förhör. Bra på att hantera stressiga situationer och är en riktig bjässe som är bra med pistolen. Hans största intresse är bilar och fiske.
Hasse är riktigt driven och vill göra staden till ett bättre ställe. Han kämpar för allas rättvisa och jämställdhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra socialt rollspel, spelat mycket innan och kommer tillbaka till fivem nu igen. Ska försöka börja hos er och får se vart vi hamnar. Tror mycket på att socialisera sig och inte bara rppa med sina kompisar. Skapa relationer och spela mycket. De som gör de roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag skiter i mitt eget bästa och ger motparten vinsten i scenariot då jag tycker att scenariot blir bättre då. Det handlar inte om att vinna scenariot. Det handlar om att de avslutas på bästa sätt. Och det blir oftast 50/50, försöker man vinna alla situationer bryter man oftast rollspelet. Och det kan bli överdrivet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Och de jag tyckte var bäst var "§ 4.2 | Din karaktär Från A-E". Tycker dem reglerna bygger på hur rollspel ska vara och förtydligar rätt självklara punker för några som kanske inte är så självklara för andra. FEARRP: Att man är rädd om sitt liv och inte rollspelar som att man vaknar på sjukhus oavsett vad. METAGAMING: Att man inte använder information från dc streams eller liknande. Alternativt att man vet vem personen är utanför rollspelet. RDM: Ha en bra anledning till att du använder våld. Och inte skadar eller dödar ngn bara för att.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Spelat lite mer än 1000h fivem. Där ja dels ägt, utvecklat och spelat på servrar. Men lägger mer tid på att spela nu för att utveckla mitt rollspel och min karaktär Hasse. Spelat på hasse ända sen ja började med fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Japp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en seriös rollspelare som tror starkt på sociala relationer och vill utveckalas och vill hjälpa andra spelare att utvekclas.
 
Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top