Nekad Lindellan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lindellan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lindeeells/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Lindell

Vad är ditt discord namn? Lindell#7180

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett ursprung från mellanöstern, han flyttade därifrån ensam när han var ung, han bott i staden ett tag och kan flytande svenska. Min karaktär föddes 1998 och är därmed 23 år. Min karaktär är en person som alltid har prioriterat pengar före allt annat, pengar skapar frihet känner han, han sliter hårt för dem och hur dem kommer till honom kvittar.
Min karaktär har ett intresse för bilar, han har sedan han varit liten haft ett bilintresse som hängt kvar hela livet, han köper gärna dyra bilar då det gör honom glad, det finns inget som gör honom gladare än att äga en snabb dyr bil.
Min karaktär gillar även att hänga med annat folk då det får honom att känna sig trygg, vänner är familj då han misste sin familj redan som liten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har under en längre tid RP'at på andra servrar under åren, men då det inte riktigt finns någon server som är lika stor och bra som denna sökte jag mig hit och vill testa.
Jag som person vill bidra med en trygghet i servern, jag vill se till att folk jag möter där inne trivs och tycker att det är kul, jag är en öppen person som gillar att prata med folk, så jag skulle kunna bidra med mycket moral i staden tror jag.
I form av brister eller annat så brukar jag vara duktig på att meddela detta till mods och andra personer. Hittar jag något sånt meddelar jag det direkt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Populäriteten, den är stor och finner ingen annan server i sverige som matchar Unive enligt mig

Hur hittade du Unive? vänner tipsade, sett klipp på tiktok och youtube också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till en skön stämning i staden, att i framtiden försöka bli någon invånarna ser upp till och vill bli som.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli igenkänd på servern så att jag vägleda andra till vad man borde göra och inte. Att i det stora hela vidareutveckla servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka