Vad är ditt namn i verkligheten? Lindberg
Ditt discordnamn: LINDBERG#2221
Ange ditt födelsedatum 27 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff på unive för att ja känner att jag är redo att gå från sv till att bli staff och jag vill kunna underlätta för philip och alla staffs/helpers..
Jag har rpat på unive ett bra tag nu och jag har sett alla olika sidor på denna server och jag vet att allt kan förbättras t.ex har sätt många lallare som förstör scenarion och allmänt rpn vill att dom ska bort för jag vill inte ha nån 3 års rp! vill att denna server ska få så hög rp som de bara går!
Vill kunna hjälpa till på server på alla olika sett som går + hjälpa alla staffs och medlemmar!
om jag blir staff så kommer jag ge 200% av min tid till detta!
+ så mina dagar består av 80% unive!
Detta är en anledning till varför jag tror att jag skulle vara en bra tillskott till Unives staffs osv!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar, 14 - 22
helger, hur länge jag vill
Hur länge har du spelat på Unive? runt ett halv år nu men har inte spelat unive på ett tag
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har vart mod på många servrar så kan visa lite komandon
/svban (id) (tid) (anledning)
/skin (id)
/ban (id) (tid)
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/noclip
/dv
/v bilens spawnnamn
/goto
/revive ...
/kick
/ban
/tmp
/toogleid
/pedmenu
/who (id)
/togglename
/spec (id)
/spec off
/announce
/bring (id)
/setjob (id)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst inte jobba inom donation eller jobb
Ditt discordnamn: LINDBERG#2221
Ange ditt födelsedatum 27 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff på unive för att ja känner att jag är redo att gå från sv till att bli staff och jag vill kunna underlätta för philip och alla staffs/helpers..
Jag har rpat på unive ett bra tag nu och jag har sett alla olika sidor på denna server och jag vet att allt kan förbättras t.ex har sätt många lallare som förstör scenarion och allmänt rpn vill att dom ska bort för jag vill inte ha nån 3 års rp! vill att denna server ska få så hög rp som de bara går!
Vill kunna hjälpa till på server på alla olika sett som går + hjälpa alla staffs och medlemmar!
om jag blir staff så kommer jag ge 200% av min tid till detta!
Detta är en anledning till varför jag tror att jag skulle vara en bra tillskott till Unives staffs osv!
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar, 14 - 22
helger, hur länge jag vill
Hur länge har du spelat på Unive? runt ett halv år nu men har inte spelat unive på ett tag
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har vart mod på många servrar så kan visa lite komandon
/svban (id) (tid) (anledning)
/skin (id)
/ban (id) (tid)
/sv du skriver i servervaktschatt
/sc staffchatt
/noclip
/dv
/v bilens spawnnamn
/goto
/revive ...
/kick
/ban
/tmp
/toogleid
/pedmenu
/who (id)
/togglename
/spec (id)
/spec off
/announce
/bring (id)
/setjob (id)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst inte jobba inom donation eller jobb
Senast ändrad: