Nekad LINDBERG_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan69

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482630403/

Ditt Hex-ID: 11000015abd7103

Vad är din discord tagg? LINDBERG#1111

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag trror at stafffs vade at bana mig för at jag skickade en giff på sann. jag bode verkigen intee haa skickkat denn giffen, jagg innserr verkliggen dett nu. Jagg ber så hemmskt om usäkt. fölåt mig. jag lova at inte göra om dett. Jagg tänkkte inte på attt det varr doxingg. Fölått mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jagg ba shilla med minna vänerr å så i ett kall. sen så hittadde jagg en billd på en persson som hetr sann och senn så täkte jag intte på attt dett var doxingg fölåt migg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dett varr ej en felakktig ban. jagg jorde fel medd at doxingg sann ochh är ledsen överr dee.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Assså jagg harr väl blivvit band tidiggare men dee gånggerna harr jag lärtt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jagg hadde kunnnat tänkka efterr litte innann jag jorde dett men de varrt typ ett grupptryckk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa apsålutt attt jag intte skaa doxingga anddra förr dett är dålig. fölåt för jag harr skrivt så litte men jagg har dyxeli så jag harr svårt med attt skrivva.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess jag förstårr de! occh åtter igenn fförlåt sann!

Snälla gee mig 1 sissta sista chans är ledsen över de jagg gjordee

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka