Accepterad LINDBERG111 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafo1

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482630403/

Ditt Hex-ID: 11000015abd7103

Vad är din discord tagg? doktor.l

Vem var det som bannade dig? zem

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BANUNIBVEiEI.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att han valde att banna mig för att jag rent och sagt lallade skit mycket och hade jätte kass rp, detta var riktigt dumt av mig vet inte vad jag tänkte men de fanns inget att göra så jag bara fick för mig att göra de lite roligt vilken var jätte dumt av mig vet inte vad jag tänkte om jag ska vara ärlig ville bara va lite Rolig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag hade hämtat en kompis vi var på Cayo bron sen så hade vår Criss gått sönder så ja skicka GPS till en grabb som kom med bil och sen sa jag att vi skulle ställa oss och göra lite poser asså så jag skulle ta bild så jag sa att jag hade en kamera i bilden som tog bilder så ja ställde mig och mina kompisar också sen så bråkade dom om vem skon skulle stå i mitten o han med vita kläder riktade så jag vart lite arg tog bilen körde på honom men inte hårt tänkte jag men han flög över kanten och ramlade ner i vattnet vilket var jätte dumt av mig vet inte vad jag tänkte vart bara arg för dom bråkade om vem som skulle stå i mitten av alla oss 3 men de betyder inte att jag kan göra så, sen så tog min andra kompis bilen och körde så jag riktade dom brukar göra samma mot mig ibland så jag riktade sen han körde iväg men vände kom tillbaka hämtande upp mig sen åkte vi därifrån efter så gick bilen sönder för en grabb körde in i oss bakifrån så vi rpade lite med han osv sen så springer vi mot torget om min kompis bär mig och säger att jag är tung så jag skrattar för att jag är skadad så han behövde bära mig sen så crashar jag och tänker de är restart eller nått men ser att jag är bannad så jag får panik vet inte vad ja ska göra men de är bara acceptera läget då jag satt mig i de här själv!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 100% skulle inte riktat eller kört på han oavsett om jag vart arg eller inte!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några bans tidigare men de flesta är från icke medlems tiden och många har jag fått unbann för då jag pratat ut de ist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata med dom och sagt en står i mitten sluta bråka samt jag hade kunnat höja min rpnivå något otroligt då den var kass! Samt jag hade kunnat skriva i twt att han ska komma tillbaka och hämta mig istället för att rikta mot honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, har lärt mig att man alltid ska ha hög rp nivå oavsett om de är tråkigt eller inte samt man ska inte rikta eller köra över nån oavsett om man blir arg eller inte detta var jätte fel av mig och fattar att han bannade mig det var helt rätt beslut men jag känner att jag lärt mig av detta och de ska absolut inte hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka