Nekad lindberg1 | Medlem ansökning {ruddspuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindberg1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Lindberg

Vad är ditt discord namn? neolin432

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Clark olofsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, busig, ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är ifrån Dalarna, han är född i Mora och växte upp där med sina avvisande föräldrar. Han har inga syskon. Karaktärens tidigare yrkesliv har bestått av olika småbutiker och bilförsäljare. Han har ingen speciell utbildning men har något av en talang för just försäljning. Han är för nuvarande arbetslös men söker jobb och hoppas på att landa en plats på en bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god rp social ro och inget lallande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska agera på ett sätt som endast gynnar den egna karaktären . Vissa situationer/scenarion behöver spelas ut på ett visst sätt (Ex. att motparten vinner) för att rollspelet ska bibehålla en realistisk story och logik

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler och kommer aldrig göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på några av serverns regler är: Du och communityt, paragraf 1.1; Visa ansvarstagande för servern och communityt; genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Grundregler, paragraf 4.1 del h "POWERGAMING"; Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel (ej tillåtet). Grundregler, paragraf 4.1, del a "RDM"; Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. (ej tilåtet)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror ej att det behövs, Men om något skulle vara relevant så tar jag det i intervjun.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka