Nekad Lindberg05 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nick

Vad är ditt discord namn? NassesÄventyr69#5188

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är e kille vid 22 års åldern som lever sitt egna liv. Han och hans bästa kompis micke har lyckats att göra en levnad av att köpa och sälja bilar och har då därför fått ett stort interesse för bilar. Thinj tchog som min karaktär heter hans dröm fortästta jobba på auto för att han har en haft en sådan bra upplevse när han har jobbat där.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har bra erfarenhet inom Rp och jag har varit whitlistad innan i en månad! jag kommer bidra till en trevligare och roligare RP genom att jag är väldigt socialt aktiv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då jag testat olika spel stilar på denna serven under en lång tid. Men har kommit fram till att det hade varit roligare att utveckla min Rp genom en annan spel stil och därför väljer jag att bli krimminel. Jag kommer även att bidra väldigt mycket då jag anser att jag har en hög Rp nivå och en rolig men även allvarlig karaktär.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill uppnå så hög rp som möjlöigt för att kunna bidra en sådan bra upplevese för alla andra men även mig själv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har provat under en tid testat flera olika Rp servar men tyckte alla har varit dåliga och konstiga på sitt sätt. Men då så rekommenderade min kompis denna server och bestämde mig för att testa och insåg direkt att denna Rp server var den jag har sökt efter på ett tag!
 
Villl även säga att jag vet vad Rdm och vdm är och alla andra regler! Är det nödvändigt om jag ska behöva vänta på intervju?
 
Tillbaka
Top