Accepterad Lindberg05 | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nick

Vad är ditt discord namn? NassesÄventyr69#5188

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2005

Berätta om din karaktär. Han heter thinj och är snygg. Han är väldigt rolig av sig . Han vill börja ett nytt liv eftersom att han blev bombad i irak. Han vill inte bli spträng som alla andra så han flyttade till sverige där han blev våldtagen men klarar sig bra. han har växt utt een mullet och är över snygg.-

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli vald för att jag är en väldigt bra kille som alltid strikt följer regler, regler är till för att följas. Jag skulle också säga att en väldigt bra anledning till att välja mig är för att jag kommer bidra med mycket olika kunskaper inom rp. Saker jag kommer bidra med: Bra och roliga scenarion med suntförnuft, följa alla server regler, se till så att både jag och de jag rpar med har kul. Jag känner att jag har det som krävs för att se till så att det blir bra rp från min sida.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli det just på denna servern för att jag vet att det finns bra rp spelare inne på just Unive, jag känner att jag ligger på samma nivå som de som är WL just nu på Unive. Jag dras också till denna servern då jag ser att Staff-teamet tar hand om servern, ser till så att inte folk lallar osv. Unive har även bra och unika scripts vilket gör det roligare att rpa

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsade mig om Unive, jag gick in och testade och tyckte att det var kul med högRP nivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa roliga och bra senarion, att man ska ha kul när man rpar. Mitt mål är se till så att alla spelar med suntförnuft annars blir det inte bra rollspel, jag har även fler mål och det är att alla ska tycka att det är kul när man kommer i senario med mig, folk ska trivas när man rollspelar med mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet jag vill uppnå på denna servern är att jag ska lära mig nya saker inom rp/bli bättre på saker. Jag ska försöka lära folk vad jag kan inom Roleplay samt lära mig saker av andra, jag vill att andra ska utvecklas samtidigt som jag känner att jag själv gör det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope

Tillbaka