Nekad Lindberg05 | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Ditt Hex-ID: 11000013e5e26c4

Vad är din discord tagg? NassesÄventyr69#5188

Vem var det som bannade dig? 320 Master

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Driftar framför polis (ordningsvakt), hetsar på parkering.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag driftade och det ansågs som vårdslöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runder med min nya bil och ville vissa upp den och då drifatade jag utan att ha kunskapen om att det ansågs som vårdslöshet. Ingen sa något om det och jag körde in i garaget för att ställa bilen och sen blev jag kickade från serven och fick ban i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att drifta och jag ber verkligen om ustäkt och det kommer inte att hända igen! Det var verkligen dåligt av mig att göra!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare bannad för att jag sa fuck aina. Jag fick sedan ett bra samtal med en supporter och han lärde mig att förstå att det jag gjorde var fel och nu förstår jag själv att jag gjortde fel! Jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde och det ska inte hända igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut hade jag kunnat göra det annorlund med att inte göra det och att tänka efter logiskt att det hade inte varit något man gjorde i verkligenheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen om jag har fått en hum om att jag inte ska göra något sådan ingen! Förstår nu att det verkligen var fel av mig att göra så och det ska absolut inte hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka