Accepterad Lindberg05 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Ditt Hex-ID: 11000013e5e26c4

Vad är din discord tagg? Nick#5188

Vem var det som bannade dig? sather

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en powergaming. Detta är något som inte alls är acceptablet och det förstår jag!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute och körde. Skulle göra en bilströld men bilen fanns inte där på något konstigt sätt. Åkte sedan därifrån för att åka till mina kompisar då dom verkligen behövde mig för att dom var i knippa. Jag körde sen insåg jag att skulle ha kört till höger och efter som att var var stressad så körde jag över en liten kulle och flög lite (landade ganska bra). Blev sedan bannad för pw

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan verkligen förstå bannen, det var verkligen fel av mitt att göra så. jag skulle verkligen ha tänkt mer och gjort det på ett annat sätt som att vända och köra rätt hål. Förstår verkligen denna bannen och det var helt rätt av dig att banna mig. jag skulle verkligen ha gjort annorlunda och gjort på annat sätt istället för att byra en grundregel för att senare komma till ett scenario snabbare. Ber verkligen om ursäkt och detta kommer absolut inte ske igen utan jag ska verkligen tänka mer på hur jag kör och att jag ska inte powergama för att komma snabbare till något. ber vekligen om ursäkt för detta. Jag vet att det är en grundregel som absolut inte ska ske och jag ber verkligen om ursäkt för att jag gjorde på det visset. Ska hädan efter verkligen tänkta mer på sådana situationer och andra situation. Det är verkligen inte rätt av mig att powergama för att komma snabbare fram till ett scenario och jag förstår varför jag fick denna konsekvens av det. Förstår verkligen denna ban men jag hoppas att vi kan lösa detta då jag verkligen vill börja rp igen! DETTA KOMMER INTE SKE IGEN!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men det har aldrig varit några stora banns. Några av dom banns som jag har fått och kommer ihåg var powergaming - när jag körde upp med en mercedes vid vallmo stället. Har jag några andra banns där jag har kört för fort vid stan. Jag har blivit bannad någon gång men vissa av dom banns har visat sig varit felaktiga och det har löst sig vida trevliga supports. Efter vissa banns så har jag tagit mig mer hänsyn och har börjat tänka lite mer annorlunda och jag har utvecklats. Kan även ta upp att dessa banns var vid en tidig början av min rp och därför visste jag inte särskilt mycket. Jag har självklart utvecklats och blivit en erfaren rp spelare och jag tror att många kan hålla med om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade självkalrt kunnat göra annorlund som att vända om och köra rätt väg istället för att brya en grundregel. jag vet att en grundregel är väldigt viktig och därför kan jag förså bannen . Ska börja tänka mer innan jag göra något! Detta kommer inte ske igen utan jag ska börja rp bättre när det kommer till den reglen. Hädan efter ska jag börja tänka mer!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har självklart lärt mig av min ban och jag kommer abosult göra annorlunda framöver. jag ska defenitit börja tänka mer innan jag gör något. jag kommer börja göra annorlunda framöver såsom att tänka på hur jag köra. Ska även tänka mer på att klarar vekligen bilen att göra ett sådant hopp osv. Ska försöka få mer förnuft i mig:D

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka