Nekad Lindberg05 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Ditt Hex-ID: 11000013e5e26c4

Vad är din discord tagg? NassesÄventyr69#5188

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? EFtersom att vi hade strett fight på stora scenen så tänkte dom säkert att vi bara lallade men i sjävlaverket så hade vi anordnat street fight där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och andra grabbar vi hade innan gjort upp att vi skulle göra en setup på zigernan . DEt visade sig att dom inte skulle komma så vi alla bestämde oss istället för att skita i det och göra något annat. Så vi alla drog till stora scenen för at anordna en liten street fight. VI gjorde då en street fight på scenen och vi alla var med på det. Vi Rp på skadorna osv. Detta tyckte dom att det inte var acceptabelt så dom valde att lägga en ban på oss alla 8.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förså att detta ser väldigt konsitgt ut och men vi hade själva valt att anordna detta efter att vi gav på att göra en setup. Jag skulle kunna säga att detta var en felaktig ban då vi hade anordnat detta och vi alla var med på det. Vi alla rpa såklart väldigt bra på våra skador. Detta var en väldigt dålig bann då vi inte förstörde eller gjorde något dåligt mot någon. Vi tänke själva senare sticka till sjukhuset för att rpa på skadorna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannd för några andra saker men inte powergaming alls då jag har suntförnuft tänkande och ett hum om vad man inte hade gjort irl. Jag har absolut fått många bra lärdomar av dessa ban och jag har verkligen höjt min Rp. Det var för att jag råkade få sladd på bilen och det var en mod där! Men allt löste sig då det var en felaktig ban och det bad dom ursäkt om!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har haft massor med bans innan men dom har ofta varit felaktiga .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes men även iten då jag inte förstår felet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka