Nekad Lindberg05 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg05

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006623428/

Ditt Hex-ID: 11000014107be35 eller 11000013e5e26c4

Vad är din discord tagg? Thinj Thocg#5188

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-02 132230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skottade vid polistationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle kidnappa en person nära torget (ungefär vid den röda pistol shoppen i gta 5). Han valde att hoppa in i sin bilen och köra iväg när han hade vapen mot huvudet. jag kör då efter han och tillslut hamnar vi vid mask affären vid polisstationen. Jag hade i åtanke att skotta han i huvudet och sedan köra iväg men han han ta upp vapen och döda mig. Sedan därpå åkte han på perma för att ha varit uppkäftig i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anser att det kan se skevt ut från eran vinkel men jag hade en väldigt bra anledning till att göra det. Dessutom var det inte precis utanför polistaionen utan en bit därifrån. Anledningarna jag hade var att han fearpade när jag skulle kidnappa sedan att han är med i gängets motståndare aka oppsen. Kan förstå att det såg skevt ut och att det var suntförnuft inblandat men jag hade mina anledningar och dessutom så såg jag ej någon bolis i närheten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem felsta har varit felaktiga och återgärderna har tagit tillbaka. Mina tidigare banns är gamla ( var blacklistad i 10 månader ) Alltså var dessa bansen innan min bl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade möjligtvis kunnat försöka kidnappa igen men med tanke på vad som hände innan så nej. Förstår att det såg konstigt ut men jag hade mina anledningar. Dessutom är min bil snabb och jag hade i åtanke att köra därifrån snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? anser att bannen är felaktig då man skulle ha sett från mitt perspektiv, tyvärr kunde jag inte direkt berätta vad som hände då personen som dödade mig valde att kalla helpserna för horungar osv vilket ledde till att jag inte kunde direkt prata.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka