Accepterad Lindberg | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328837880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Lindberg

Vad är ditt discord namn? boomakats#5254

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Andreas Lindberg på 25 år är en friluftsintresserad människa. Just nu är hans Mamma död, men hans pappa lever än sålänge på äldreboende men är tyvärr dement. Hans mamma dog efter en lång period av krigande mot cancer men somnade tyvärr in för 2 år sedan, hon var 78 år.
Som barn så var han mobbad av 3 år äldre, men efter att dom byggde ett hemma gym blev han starkare och stod upp för sig själv. Det slutade med att alla gick på knäna för honom då han var väldigt skicklig på att slåss, men aldrig skada någon hårt utan bara skrämma. Tillslut så mobbade ingen honom längre och han fick bra resultat på proven och skoluppgifterna. På senare år när han började gymnasiet var han tyvärr väldigt skoltrött, vilket ledde till att han valde mekaniker linjen som var det "minsta" han kunde välja.
Andreas var mycket aktiv inom motosporter som cross, enduro som han tyckte var otroligt kul, han körde många tävlingar och har en hylla med pris.

Andreas jobbade som mekaniker, men efter en konkurs för cirka 4 månader sedan på företaget har han nu ett jobb på PostNord AB, där har han jobbat en längre tid.
På sin fritid så mekar han med bilar och njuter av dom. På vintrarna åker han till fjälls och kör skoter varje år med vänner som tradition.
Han investerar på fritiden i aktier och fonder som han är väldigt framgångsrik inom. Han gjorde en stor förlust för ungefär 3 år sedan, men har nu samlat ihop allting och är ca 25% plus.

Andreas är väldigt framåtblickande och blir inte ledsen över något, han ser allting som positivt. Hans idol är Kjell från TV-Programmet Kjell som är positiv hela tiden och ger aldrig upp.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har kört på många andra servrar, men aldrig riktigt varit nöjd med dom. När jag nu fick detta rekommenderat i FiveM's meny så testade jag den, det ser otroligt verklighetstroget ut (Bilar, Lastbilar etc) som jag tycker är väldigt kul.
RP'n inne ingame är otroligt mycket bättre än dom andra jag kört, vilket är kul då jag inte vill bli dödad helt random utan en "Anledning"/Scenario vilket jag ofta upptäcker när jag kör på andra servrar.

Det jag vill med en server är att kunna köra scenarion och vara med och utveckla genom att köra seriöst och realistiskt.
Dessutom vill jag hjälpa till med att bidra med arbete, som t.ex Trygghansa eller Mekonomen då jag märkt att lackar lite på mekaniker och försäkrare. Därför skulle jag vilja bidra och skapa en bättre spelarupplevelse.
Med whitelist kommer jag därför få andra jobb, som jag mest troligt kommer tycka är roligare. Då kommer jag vara inne mer och lägga mer tid på servern och för att då ge nya spelare ett bra första intryck så dom fastnar för servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag väljer denna server för att det finns mycket som jag kan hjälpa med, det vill jag då göra. T.ex arbeta som mekaniker eller försäkrare då det inte finns många inne som faktiskt öppnar försäkringsbutiken. Då skulle minst hälften så många slippa straff för att man inte försäkrat bilen. Unive ser ut som ett väldigt bra och trevligt community, det vill jag vara med i och utveckla servern samt göra scenarion som är roliga, serösa och realistiska.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom recommended servers i FiveM menyn, sen var det tydligen en vän till mig som körde på servern vilket gjorde att jag gav det ett test och då märkte jag att, detta var fan kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt rollspel vill jag skapa roliga, realistiska och seriösa scenarion. Med det menar jag att jag vill bidra med en bra RP där jag hjälper till att göra det roligt för andra spelare att vara med i.
Mitt andra mål är att få ett jobb och kunna hjälpa spelare med tjänster som inte så många andra prioterar att arbeta med. Om jag då också kan få ett roligt jobb kommer jag kunna vara inne mer och känna att det är riktigt kul o köra.
Att sedan kunna hjälpa andra som behöver hjälp är viktigt för att jag kände själv att det inte riktigt gick att få den hjälp man behövde i början.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på bluebird, men i nuläget nej.

Godkänd! Efter Intevju!! Grattis.
vänliga hälsningar Vilgot_Dojan
WL-Ansvarig
server säkerhet

Tjenadojan#3106

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka