Nekad Lindberg | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328837880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Lindberg

Vad är ditt discord namn? boomakats#5254

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Andreas Lindberg på 25 år är en friluftsintresserad människa. Just nu är hans Mamma död, men hans pappa lever än sålänge på äldreboende men är tyvärr dement. Hans mamma dog efter en lång period av krigande mot cancer men somnade tyvärr in för 2 år sedan, hon var 78 år.
Som barn så var han mycket aktiv inom motosporter som cross, enduro. Han jobbade som mekaniker, men efter en konkurs på företaget har han nu ett jobb på PostNord AB, där har han jobbat bra och är väldigt framgångsrik.

På sin fritid så mekar han med bilar och njuter av dom. På vintrarna åker han till fjälls och kör skoter varje år med vänner som tradition.
Han investerar på fritiden i aktier och fonder som han är väldigt framgångsrik inom. Han gjorde en stor förlust för ungefär 3 år sedan, men har nu samlat ihop allting och är ca 25% plus.

Andreas är väldigt framåtblickande och blir inte ledsen över något, han ser allting som positivt. Hans idol är Kjell från TV-Programmet Kjell.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill vara med och utveckla servern, att kunna bidra med bra RP och realism skapar roligare servrar och fler som vill komma in och spela.
Detta känner jag att jag kan hjälpa till med och bidra med, jag är väldigt hjälpsam och hjälper gärna andra med hjälp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern känns som en trevlig och vänskaplig server där man hjälps åt. Samt att den är svensk med bra RP. Det är största anledningen till att jag ansöker.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom recommended servers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt rollspel vill jag uppnå så realistiska konversationer som möjligt där jag och dom som jag rollspelar med tycker det är kul och seriöst.
Detta för att det ska bli roligt att spela och andra ska kunna känna att det jag gör är realistiskt och seriöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har kört Bluebird en del men tycker det är lite väl dålig rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka