Nekad Lindberg | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lindberg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328837880/

Ditt Hex-ID: 110000115f7f6f8

Vad är din discord tagg? boomakats#5254

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 4 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC i Twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag svarade på en fråga åt en person om när nästa restart är, men glömde totalt att man inte får använda sig av Twitter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som skrev i /blocket när nästa server restart är, då svarade jag i /twt för att det var den jag tänkte på, hade helt glömt bort OOC Chatten. Då svarade jag med att den hade restartats för 10 min sedan i Twitter för att hjälpa, som det då ledde till en avstängning på 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde absolut fel, men det jag vill komma till här är att jag tycker 4 dagar är alldeles för mycket för ett sånt litet misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare, däremot var detta en bra uppmaning för mig och att inte använda den chatten för att svara på frågor om servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att jag borde kunnat använda mig av OOC chatten istället för TWT, då detta anses som en IC chat och inte OOC.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att aldrig skriva något OOC i TWT chatten utan då använda OOC Chatten. Utan att bryta mot Meta Gaming regeln.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka