Accepterad .Lindberg. | Ansökan till Servervakt[L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.Lindberg.

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Lindberg#1577

Ange ditt födelsedatum 27 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar runt 14 - 21
Helger runt 10 - hur länge jag vill

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 1 år men har haft lite olika konton

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 (går inte att lägga in bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har i uppgift att koll så att de inte blir för mkt lall på servern. Om man ska t.ex banna osv så ska man göra de efter scenariot. Man ska ressa folk som blivit vdmade eller något liknande om de har klipp. Jag ska fortfarande rpa som en vanlig människa för de spelar ju fortfarande ingen roll om du är sv eller inte. Man ska inte banna eller kicka en person bara för att de dödat dig och tagit ditt vapen så du blir ledsen det är en del av spelet gör man de så förbrukar man sin sv då!

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja vill kunna göra de mycket lättare för staffs osv och jag vill kunna göra unive till en bättre server. Vill få de som bara förstör eller bara lallar och vill även kunna kicka folk som gör helt orimliga grejer. ser fullt med folk som gör massa orimliga grejer vill kunna få bort de så fort som möjligt så dom inte förstör denna server. Ja har även sett att det finns lite sprickor i rpn, t.ex att folk bara lallar med rpn och id peakar och kollar så ingen staff är där sen säger de är knapp x ist för att skriva ooc de är knapp x Jag hatar och höra sånt tycker de försämrar rp sjukt mycket. Brukar oftast bara id peaka och ta doms id och skriva occ eller skriva till en staff va deras id är och skriva till de att ha högre rp nivå för nästa gång jag ser detta så skickar jag in för Jag vill bara ha en bra rp server och fixa rpn så bra de går vill att alla små sprickor ska fyllas på!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. servervakt abuse som man kallar för sv abuse kan t.ex vara att du ressar dig själv bara för du inte orkar åka och köpa mat eller att du ressar dig eller dina kompisar i ett skjut scenario för att ni har dött och orkar inte förlora era vapen och om en kille i ditt gäng har backstabat och du e arg på och bannar han. Om nån gör fel i ett scenario så kan du it banna han utan du måste vänta till scenariot är över osv osv.

Tillbaka