Accepterad .Lindberg. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Lindberg.

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? LINDBERG#1577

Ange ditt födelsedatum 27 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig ansöka var mina vänner, de har tidigare varit ma och har tipsat att man borde vara det och spendera sin tid på det, även är de roligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för att jag vill hjälpa community i denna servern och kunna ge folk som ej är whitelistade en chans att vara medlemmar och bevisa va de går för, men man ger aldrig medlem till nån bara så där utan det man gör är att man ansöker här på forumet sedan ifall ja tycker den är bra och man har lagt ner sin tid på den samt att den ej är kopierad kommer man göra den vidare till muntlig intervju, på muntlig intervju är de viktigt att man själv ej ska vara nervös samt ej göra fel och somna utan man ska vara pigg o göra sitt arbete som man ska, jag har tidigare varit helper och vet allt som krävs för att vara medlemskap ansvarig, det behövs att man lägger väldigt mycket av sin tid på de samt är väldigt aktiv I dc och I forumet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta folk välkomnande och ha respekt och låg ton!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För att vara medlem på unive så måste man kunna alla grund regler samt ej göra regelbrott och förstöra rpn på servern, som medlem ska man representera unive!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ja tycker att man ska följa alla reglerna för att ej förstöra för de andra samt kunna ha social rp!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Väldigt mycket ansvar tillexempel som att ha koll på alla medlemskap ansökningar I forumet och ta intervjue!

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 14:23, Helger 12: hur länge jag vill samt så sitter jag i discord hela tiden!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på andra servrar

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte

onödigt att skriva -rep utan en anledning, kom med konkret anledning till varför du - repar och säg vad grabben kan göra bättre, snälla någon....

Senast ändrad:
-rep han va staff innan då hopade han med bilar och blev bannad live på stream tycker ej man ska få en till chans så ——-rep

onödigt att skriva -rep utan en anledning, kom med konkret anledning till varför du - repar och säg vad grabben kan göra bättre, snälla någon....
Hahah du mår ju bra ja sitter och ska lära upp folk hur man lägger en -rep det är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka