LindaLover
Medlem
- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar
Vad heter du på discord? lindasankenlover
Vad är ditt Hex:ID 11000011b52fe9b
Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Gymnasie sedan sporter på vissa kvällar, spelar en del fivem men blir uttråkad p.g.a lallare, folk som abusar och bryter mot reglerna.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen mitten av sommaren
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, korta bans. Powergaming, rpade inte efter en bilkrasch, jag var ny på servern och tänkte inte på det. Och en ytterliggare. (Kan skicka bild men fungerar inte att klistra in här, vet inte varför) gång för lall, 1 tim för att min gubbe sparkade på en bil på jobbet.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som får ett stort ansvar på servern. De har som huvuduppgift att underlätta för staffsen. De tar hand om /help och vissa /report men ofta de oviktiga ärenden så att de andra kan fokusera på det de faktiskt behöver. De kan inte banna men kan kicka, vilket är som en varning till spelaren som begår regelbrott. Det är viktigt att man är proffessionell och ibland avvaktar innan man ger ut kick till folk som inte beter sig. I och med ansvaret så får man en tillit från de högre uppsatta att man sköter sitt jobb. Detta skulle jag vara tacksam över och därför inte vara korrupt eftersom då respekterar jag inte staffs, ägare, ansvariga och framförallt inte spelarna på Unive.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat ett tag och tycker verkligen att Fivem är ett roligt koncept. Jag har haft mycekt roligt men också tyvärr fått stå ut med tråkigare händelser. T.ex att bli vdmad, folk som bryter mot fearrp, folk som utnyttjar d-sync hos bilar i ett skadande syfte (powergaming), och folk som combat loggar eller meta gamear. Detta är såklart tråkigt att behöva stå ut med men samtidigt så väger alla de roliga stunderna upp för det här. Jag vill som servervakt se till att spelarna kan ha rolig och social rp, utan att folk förstör genom regelbrott.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt är att man t.ex favoriserar, att man bara straffar den ena parten eller att man låter saker ske för att man vet vilka det är eller har en relation till de. Abuse som servervakt handlar mer om att man kickar folk utan anledning, använder sinna perms inom sin egen gubbes rp för ett vinnande syfte, eller hjälper andra som inte ska ha hjälp. t.ex revvar alla på sjukhuset som blivit skjutna, det finns en anledning till varför man inte vill bli skjuten, för att man dör. Rp ska vara så realistiskt som möjligt och det blir det inte om man blir återupplivad för att man får vänta en stund efter att man dörr i en gängskjutning.