Nekad Linboy | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043048152/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Linhardt

Vad är ditt discord namn? Linboy#0595

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år och är från Malmö han har 2 äldre systrar och en lillasyster har har blivit mobbad för sitt utseende i många år men nu har det slutat för ungefär 2 månader sedan. Han gillar bilar helst sport bilar, han kan mycket om bilar efter som han har gillat dem sedan han var 4 år, sen meckar han också mycket. Han har inga vänner och vill skaffa ett jobb som han ska försöka få några där har vill såklart jobba som bilmekaniker eller bilförsäljare. Han känner sig ibland lite ensam och vill bara vare med någon men som sagt har han ingen att vara med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att hjälpa folk som vill ha hjälp på tex: mekonomen (om jag får jobb där). Senare kanske man går över till sjukvården eller polisen och kan hjälpa folk där så jag kommer att vela hjälpa folk. Men speciellt vill jag ha en whitelist för att jag tycker att det är en bra server seriös RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelist på denna servern eftersom det är den ända jag spelar på och jag vill kunna få speciella jobb som polis mekonomen sjukvården och hjälpa folk som behöver det. Jag är aktiv mycket ofta spelar på servern. Om jag skulle få en whitelist så skulle jag bli jätteglad. Och jag skulle

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern när jag laddade ner FiveM som jag blev tipsad av några kompisar och så såg jag den som högst rankad i Sverige

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på RP, sprida glädje och sist men inte minst ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är den första och ända jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka