Nekad Linboy | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? linboy07

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Höstqwist och är 36 år gammal. Han har en fru och 2 barn, hans barn heter Leo och Gustav och är 7 och 10 år gamla. Han har byggt upp en polis karriär inom Unive polismyndigheten tidigare och kommer fortsätta med den karriären så fort han blir medlem. Han har lite intresse för bilar också, han gillar blandande märken Audi, Bentley och Bugatti är top 3. Han har försökt att uppfostra sina barn till att lyssna på föräldrarna och andra såsom lärare i skolan osv. Björn har varit mobbad under sin uppväxt och därför så ville han bli polis för att vissa att han lyckades i livet. Han är en lugnt person, kanske till och med lite för lugn speciellt för hans arbete. Hans fru Johanna är läkare och jobbar ofta på kvälls passen så därför så får Björn vara mycket med barnen efter att dom har slutat skolan och fritidsaktiviteter. Björn är en frisk person som älskar naturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rp där alla kommer att ha det kul, detta kommer att ske genom att jag till exempel inte kommer spela för att vinna alla scenarion utan också ta förluster ibland. Jag kommer att bidra med en seriös och hög rp nivå, jag har rp'at i 4 år och har därav utvecklat min rp mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver göra allt för att vinna utan man kan låta motparten få en chans också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM att man dödar någon utan anledning, VDM använder sitt fordon som vapen, Fearrp att man ska värna för sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite mer än 4 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget speciellt att ta upp här

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka