Accepterad Linboy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: ! Linboy#6074

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa till att utveckla Unive men nu som staff istället för medlem.
Som staff kommer jag vara inne vid dessa tiderna som man ser på nästa fråga, jag kommer speca inne på servern kanske 2-3 timmar lägga en del tid inne på forumet och sedan ägna lite tid åt min egen rp då jag i första hand vill göra staff arbete.
Jag har bra egenskaper och jag är väldigt bestämd. Jag skulle säga att jag har det som krävs för att vara staff då jag är aktiv, bestämd och positiv hela tiden. Jag gillar att hjälpa folk och jag tror jag folk kommer tycka om mig som staff då jag är snäll, vänlig, rolig och jag är rätt vis. Jag lyssnar på båda sidor innan jag tar beslut. Jag vill vara med och hjälpa till att utveckla servern och hjälpa till med servern. Få bort allt lallande och all skada mot servern är en sak som ligger högt uppe på min prioriterings lista. Jag kommer att var in-game svara på helps och report. Jag är ofta aktiv på dc och forumet.
Staff/sv korruption: Detta ser jag väldigt allvarligt på och är en sak jag

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14.45 - 22
Tisdag: 15.10 - 22
Onsdag: 15.20 - 22
Torsdag: 13.20 - 22
Fredag: 14.30 - 03
Lördag: 11 - 03
Söndag: 11 - 22
På lov kan jag vara aktiv nästan hela tiden

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har koll på endel kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, kanske att jag kan bli det efter ett tag

+rep han har varit bra SV under tiderna jag har kört på unive tycker du kommer bli en bra staff o mogen o skön grabb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka