Accepterad Linboy | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Linboy07

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börjar rpa runt 16.30 och stänger av vid 22.30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt i snart 3 år men nu sedan april

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/834338143384764426/1162791725492871398/image.png?ex=653d392e&is=652ac42e&hm=20a3af86ba536ae91b40574a9c243e0076084f1bc881202b4de388af3fc7fd11&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att förebygga regelbrott. Som servervakt ska man inte leta efter fel i folks rp utan man låter problemen komma till en. Man ska underlätta arbetet för staffs.

Efter att man har svbannat en spelare måste man klippa för att ha bevis på vad det är som har hänt, har man inget bevis är det väldigt svårt att avgöra regelbrott. Efter att du har svbannat någon ska man skicka in klippet i ban bevis.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att bland annat underlätta för staffs men även för att hjälpa nya rp spelare med olika regler, jag vill se till att reglerna på servern följs.

Jag vill jobba på serverns utveckling, jag är en aktiv spelare som kommer att använda mina sv-perms på rätt sätt då jag har varit sv innan har jag lite erfarenhet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt får man tillgång till bland annat /toggleid, med toggelid kan man se vart olika personer är och detta kan man abusa under tex en stormning eller skott scenarion, man får tillgång till /revive, med revive kan man återuppliva sig själv eller andra spelare, detta kan abusas under scenarion om någon dör men man vill inte förlora scenariot så man återupplivar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka