Accepterad Limpzz | Åtgärd Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Limpzz

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Associated ban ID: 5829 Discord ID: 481827432731508736 Hex ID: steam:11000011d0d9a9a
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Anticheat ban. Jag var utanför sandy några höllpå och lallade och slog mig flera gånger så jag är 50hp, jag tasar dom och försöker springa in i sandy polis stationen(är polis ig) och låser dörren, en av dom kommer in i stationen innan den låser sig, han spamslår mig, jag slår tillbaka med taser i handen för han är typ 1cm från mig så jag kan inte skjuta med tasern, så jag spammklickar och när jag på något sätt kommer tillräkligt långt ifrån så skjuter tasern och taser skottet råkar landa i hans huvud och jag blev anticheat bannad

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja för jag fuskar inte och blev anticheat bannad utan anledning.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/screen-capture/clips/mMS7ZDssL8lA3cFqd?invite=cr-MSxIdFgsMTkxMTM1NjE

Jag clippar med Steelseries Moments och jag vet inte hur jag delar det, så clippade steelseries clippet med medal, antar att det fungerar.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Vet inte om jag gjorde rätt med referens men det är mitt discord id och hex id iallafall

Senast ändrad:
Tillbaka