Accepterad LimpN | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpN

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088356648

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Limpan #6722

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ganska smart karaktär, från en väldigt jobbig familj, han och hans bror hade det svårt men ekonomi osv, Han gick ut högstadiet med fullständiga betyg, men hoppade av gymnasiet, Han är 21 år gammal, en lojal person med ett stort hjärta

Han kan uppfattas ganska tillbakadragen, och korkad, men är ganska frammåt och smart.

Han försörjer sig för det mesta på den kriminella vägen, men är en snäll person, men han gör allt för att skydda sin familj.

Han är intresserad av fiske, men vet inte riktigt hur han känner, han är lite oklar vem han är.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en snäll och rolig persson, som har lite ganska mycket erfarenhet av just roleplay på andra spel, till exempel Garry's mod. Jag har kört där ett tag och tycker det var roligt men har tröttnat lite, så känner att jag gärna vill prova på FiveM

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vil bidra med en rolig och seriös persson på servern, och självklart ha ROLIGT!

Hur hittade du Unive? Har hört talas om det gamla namnet, jag och min kompis hittade servern och vela helt enkelt testa på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hmm, det vet jag faktist inte alltid lite kul att testa på att vara en helt ny karaktär och ser hur man känner i kring det.

Men det är väl självklart attt ha kul och bli bättre på att föra konversationer med människor man inte känner och som också spelar andra karaktärer än i verkliga livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka