Nekad LimpN | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LimpN

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198088356648/

Ditt Hex-ID: 110000107a28328

Vad är din discord tagg? Limpan#6722

Vem var det som bannade dig? SvampBob

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~SvampBob. Återstår: 6 dagar 21 timmar 27 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slogs med 2 andra killar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför mekonomen och väntade på falk som skulle laga min bil, då kommer en kille fram, vi börjat prata lite små kaxigt, sen håller jag in högerklick mot han så jag aggar han typ, så säger han slå mig flera gånger, så jag levde upp till min karaktär att han hade kort stubin och slog han, han börjar slå tillbaka och vi fortsätter, sen kommer en annan kille och jag råkar slå han också så vi slogs 1 mot 2 och sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var en felaktig ban, det är upp till er. Jag tyckte det var lite att ta i med 10 dagar för det, men jag har vart bannad nu hela helgen i typ 4 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då blev jag bannad för att jag råkade kliva in i en polisbil som någon annan stulit, jag överklagade bannen och blev unbannad direkt, det tyckte jag var en felaktig ban för jag råkade bara kliva in men klev ut direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle bara backat därifrån när han sa att jag skulle slå han det var dumt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska starta onödigt bråk bara sådär blir bara dåligt för roleplayandet. och det kommer inte att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka