Accepterad LimpishLimpsson | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LimpishLimpsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798544819/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? DJclaes#1331

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min Karäktär heter Josef Jacobsson. Han är född 1993-09-12 så han är 29 år gammal och fyller 30 nästa år i september. Josef Jacobsson är hyfsat nyinflyttad till staden. Josefs hobbys är att vara med hans nära vän Bob Brunsås och de gillar att åka runt och snacka. Josef har inte super mycket pengar men han jobbar på för att försöka bli miljonär 1 dag. Josefs dröm är att kunna köpa en Mercedes CLS53 en dag. Han hade det ganska svårt som liten. Han hade svårt i skolan och inte super bra hemma på grund av hans diagnoser och att hans föräldrar inte mådde så bra. Josef jobbar i nuläget på Aftonbladet men hans dröm jobb är Mekonomen eller Falck för han meckade mycket när han var ca 17 år gammal. Han har mycket energi när det gäller saker han gillar att göra. Josef tinder karriär går inte skit bra om man säger så men han försöker hitta sin käresta. Jacob gillar musik, speciellt Phonk. En svår tid är det för Josef just nu för att hans absoluta favorit Youtuber, pontus rasmusson har blivit bannad. Josefs favorit maträtt är ikeaköttbullar med potatismos och picklad gurka. Josef avskyr tjejer som självskannar på Willys.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer göra utvecklande, bra, roliga scenarion för båda parterna. Jag kommer hela tiden tänka på sunt förnuft när jag RP:ar. Nu har jag testat att vara icke-medlem och jag vill gärna utveckla min RP som medlem. Jag gillar serverns community, scripts och servern overall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett seriöst Rollspel och bra scenarion med hög RP samt göra servern till en ännu bättre plats att rollspela på. Genom den höga RP nivån och de bra scenarion jag kommer göra så kommer även andras RP nivåer lyftas. Det är därför jag vill bli medlem på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra Rp scenarios roligt för båda parterna. Du ska inte göra RP scenariot för din egna skull och din egna makt utan det ska vara ett roligt scenario för alla.

Hur hittade du Unive? Det började med att min kompis visade servern och nu har jag fastnat för servern.

Tillbaka