Accepterad Limpis | Medlem ansökning[The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Limpis

Stjärn Medlem
Meddelanden
13,414
Reaction score
1,112
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/L1nusLar/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Lagergren

Vad är ditt discord namn? Limpis#3676

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Vilgot Larsson, en kille på 18 år som brinner för juridik och psykologi. Allt inom juridiken och hela rättsväsendet är något som Vilgot älskar. I framtiden vill han bli antingen advokat eller polis i någon form. Han älskar också fysiska aktiviteter som att t.ex. cykla. Vilgot har bara en bror kvar, resten av familjen har gått bort. Hans bror, Vincent Larsson är det enda han har kvar efter en väldigt tragisk trafikolycka där föräldrarna har gått bort. Pappan Sven, var en väldigt högt uppsatt polis i den tidigare staden där de bodde. Därför vill Vilgot och Vincent hedra sin pappa genom att gå i hans fotspår inom polisyrket. Pappan betydde allt för sönerna och detta har påverkat dem stort. När Vilgot var liten lekte han och brorsan väldigt mycket tjuv och polis och sedan domstol för att sätta tjuven i fängelse. Detta var leken som gav sönerna ett så starkt band att de klarade av den stora förlusten. Istället för att fixa och trixa med bilar så tyckte Vilgot att de var roligare att följa med pappa en dag på jobbet för att få lära sig mer om verkligheten. Men nu är det ett nytt år och en ny stad för Vilgot där han ska jaga efter sina drömmar. Hans pappa sa alltid att man aldrig ska ge upp på sina drömmar, vilket Vilgot tog på största allvar. Nu ska han göra allt i sin makt för att ta sig uppåt i samhället och inom polis/advokat yrket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar rp och har testat lite olika servrar. Många har inte de bästa systemen vilket man lätt kan störa sig på. Har verkligen fastnat på denna servern eftersom allt ser så bra ut. Alla är seriösa och role playar på riktigt. Jag vill bidra med min role play då jag anser att den passar väldigt bra på just denna server. Denna server är lite större jämfört med de andra jag spelat på innan vilket ger en mycket mer seriösare känsla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Framförallt hela designen på världen. Allt ser proffsigt ut och har många realistiska inslag.

Hur hittade du Unive? Via en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ta mig uppåt från t.ex. postnord till polis för att vara med och träffa nya människor. Inom polisyrket vill jag ta min rp till nästa nivå och utveckla mitt rp tillsammans med andra för att bygga en starkare server. Självklart vill jag bara ha kul också!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det finna många mål på denna server. Först och främst vill jag ta mig in och utveckla poliskåren för att stärka den på servern. Men det är en väg dit också. Därför har jag lite mindre delmål som att skaffa första bilen, jobba på postnord, börja jobba på typ bilhandlaren eller taxin och sedan söka till poliskåren. Jag tror att det kommer hjälpa mig utveckla på just min rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har varit lite aktiv på SKRP på senaste tiden och är WL där. Dock tycker jag att servern är för liten samt inte försöker utveckla sig. Då sökte jag till denna server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka