Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Ditt discordnamn: l1nus0001
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att hjälpa till på unive roleplay höja rp nivåen så högt det går och att förminska regelbrott även lall. unive har redan ett extremt stort och bra staff team även ägare men skulle jättegärna villja utnyttja mina chanser att visa mina kunskaper inom rp , staffarbete regler osv. jag har hört mycket bra om hela staff teamet och skulle gärna villja vara med och höja upp ryktet! finns extremt många trevliga och härliga staffs och vill gärna bli en av dom känner mig mogen och redo för en position i teamet och har tid och kunskaper inom dehär området och tycket de går lite segs i support så vill jättegärna va där o hjälpa till så alla får hjälp så snabbt som möjligt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 12 till 01
Tisdag: 12 till 02
Onsdag: 12 till 02
torsdag 12 till 02
fredag: 24/7
Lördag: 24/7
Söndag10 till 04
Hur länge har du spelat på Unive? spelade under 2020 tiden men tröttna på rp så slutade helt vid 2021 och nu är jag tillbaka över 4000 timmar på fivem skulle väll säga att 20-30% av dom är på unive
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, men inte på unive.
slänger med like komandon
/ban (tid) (anledning) du bannar en person en viss tid och sen anledning bakom den bannen
,
/unban (hexid) du unbanar en person
,
/toggleid (du ser spelarens id över huvudet)
,
/tpm (du teleporteras till din markör du suttit ut på kartan)
,
/sc (du skriver i en chat bara staffs kan sen)
,
/setjob (jobbid) (id på person) (du ger spelaren ett jobb)
,
/dv (du tar bort en bil)
,
/m (id) du pmar en person ingame)
,
/goto (id) (du teleporteras till spelare)
,
/bring (id) (du teleporterar person till dig)
,
/svban (id) (anledning) (du bannar en person i 1 timmme)
,
/skin (id) (du ger möjligheten att byta kläder elle ngt annat på din karaktär om ngt buggat tex)
,
/announce (du skriver ut ett medelande tex "server restart")
,
/noclip (ett staff komand som ger dig möjligheten att bli osynlig och flygga runt)
,
/kick (id) (anldening) (du kickar någon för att typ varna att inte gör om det de precis gjort)
,
/ooc (du skriver i ooc chaten så alla runt om dig ser)
,
/who (id) (kollar roller på en person)
,
/giveitem (id) (namn på item) (du tex ger någon en nyckel)
,
/revive (id) (du revivar en person som e död)
,
/sv (servervakt chat ingame)
,
/togglename (du ser spelarens username på steam över huvudet)
,
/freeze (id) (du gör så att en person inte kan röra sig)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo på alla områden men skulle jätte gärna skippa jobb för känner mig starkare på dom jag har kryssat i.
Ditt discordnamn: l1nus0001
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att hjälpa till på unive roleplay höja rp nivåen så högt det går och att förminska regelbrott även lall. unive har redan ett extremt stort och bra staff team även ägare men skulle jättegärna villja utnyttja mina chanser att visa mina kunskaper inom rp , staffarbete regler osv. jag har hört mycket bra om hela staff teamet och skulle gärna villja vara med och höja upp ryktet! finns extremt många trevliga och härliga staffs och vill gärna bli en av dom känner mig mogen och redo för en position i teamet och har tid och kunskaper inom dehär området och tycket de går lite segs i support så vill jättegärna va där o hjälpa till så alla får hjälp så snabbt som möjligt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 12 till 01
Tisdag: 12 till 02
Onsdag: 12 till 02
torsdag 12 till 02
fredag: 24/7
Lördag: 24/7
Söndag10 till 04
Hur länge har du spelat på Unive? spelade under 2020 tiden men tröttna på rp så slutade helt vid 2021 och nu är jag tillbaka över 4000 timmar på fivem skulle väll säga att 20-30% av dom är på unive
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, men inte på unive.
slänger med like komandon
/ban (tid) (anledning) du bannar en person en viss tid och sen anledning bakom den bannen
,
/unban (hexid) du unbanar en person
,
/toggleid (du ser spelarens id över huvudet)
,
/tpm (du teleporteras till din markör du suttit ut på kartan)
,
/sc (du skriver i en chat bara staffs kan sen)
,
/setjob (jobbid) (id på person) (du ger spelaren ett jobb)
,
/dv (du tar bort en bil)
,
/m (id) du pmar en person ingame)
,
/goto (id) (du teleporteras till spelare)
,
/bring (id) (du teleporterar person till dig)
,
/svban (id) (anledning) (du bannar en person i 1 timmme)
,
/skin (id) (du ger möjligheten att byta kläder elle ngt annat på din karaktär om ngt buggat tex)
,
/announce (du skriver ut ett medelande tex "server restart")
,
/noclip (ett staff komand som ger dig möjligheten att bli osynlig och flygga runt)
,
/kick (id) (anldening) (du kickar någon för att typ varna att inte gör om det de precis gjort)
,
/ooc (du skriver i ooc chaten så alla runt om dig ser)
,
/who (id) (kollar roller på en person)
,
/giveitem (id) (namn på item) (du tex ger någon en nyckel)
,
/revive (id) (du revivar en person som e död)
,
/sv (servervakt chat ingame)
,
/togglename (du ser spelarens username på steam över huvudet)
,
/freeze (id) (du gör så att en person inte kan röra sig)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo på alla områden men skulle jätte gärna skippa jobb för känner mig starkare på dom jag har kryssat i.