Nekad Limpanv2 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpanv2

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199201863170/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Chok Cool Wla#4039

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Yousef Al Fakir född 1997) är en person som har intressen för att vara kriminell med mycket droger och sånt.han har mycket pengar så Yousef lever på mycket snabbmat men han tränar väldigt mycket på gym, ända sedan han gick i grundskolan har han velat bli en Ortengrabb, då han hoppa av gymnasiet och börja sattsa på kriminalitet, Det har inte kommit till nytta då han inte har lärt känna så många .Yousef hade även en jobbig uppväxt med bland annat en mamma som var alkolist och en farsa som slog henne för det, ibland kunde de även gå ut över Yousef också, vilket stärkte hans intresse för att inte bli som sina föräldrar. På grund av detta har hans känslor stärkts, hans sorliga känslor dvs att han börjar gråta är väldigt sällan de händer sånt uppkommer bara om de är något farligt eller läskigt som händer (t. ex ett rån) han har lätt för att bli irriterad och arg om saker inte går som han vill

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Denna server är den första jag spelade i och jag älskar hur rolig och varierad servern är när det gäller personerna, jag känner att ni är den enda servern med just den egenskapen. Då är det självklart att jag vill bli medlem i denna servern och försöka bidra med så mycket jag bara kan för att göra servern lite bättre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp och utveckla mitt och andras rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RPA inte bara åt sig själv utan för andra också för att annars kan det bli ganska dålig RP.

Hur hittade du Unive? många streamers brukar spela på unive

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka