Nekad Limpansimpan | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpansimpan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268807025

Ditt Hex-ID: 11000011263f771 (Hex)

Vad är din discord tagg? linus#1439

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko i huvet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannade mig för skrev massa dumt om han och tagga fölk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag taggade servern typ och skrev en hel del dumt om åhilip320 ooc i olika kanaler /chattar i Unive discorden eller det var multistaden på den tiden om jag minns rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ju helt korrekt inte felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte varit bannad vad jag minns, sånafall för jätte länge sen när det var multistaden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså det är ju svårt och ändra på något man gjort för många år sen men det var 2 år sen det hände och jag är ju inte direkt som innan. Va omogen och gjorde nåt hatiskt när vi satt gubbar i discord. Jag kan ju inte påverka det jag gjort för längesen utan att be om ursäkt vilket jag gjort flertalet gånger till Philip.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Klart jag lärt mig det gjorde jag sekunden efter jag blev bannad och som sagt det var flera år sen men som sagt tanken är nu att få komma tillbaks till servern med mina vänner michi Wavy och challe AK som också gjort överklagan nu

Skickar min ip till Philip privat om ni unbannar mig på forumet från mitt vanliga konto @Linuspinus för är ip bannad och skriver detta från telefon just nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka