Nekad limpannilsson | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpannilsson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191635785/

Ditt Hex-ID: 110000149653749 (Hex)

Vad är din discord tagg? limpannilsson#2357

Vem var det som bannade dig? swedii

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för att jag pratade halv ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa skostorlek till ID in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog o pratade med en kille o frågade om hans sko storlek alltså ID men visste inte att man inte fick säga så o det ska ej upprepas!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså enligt mig så känns de fel eftersom jag ej visste hur man skulle förklara vad bättre ord för ID är. för alla säger skostorlek på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för powergaming samt suntförnuft o har lärt mig av dem att man ska sköta sig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vet inte riktigt då jag bara hört skostorlek. för har aldrig hört något annat ord än det. men hade kunnat kolla det själv istället för o fråga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att skostorlek får man ej säga o vill ja ha hans ID så kollar jag upp det själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka