Accepterad limpannilsson | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpannilsson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081827760/

Ditt Hex-ID: 110000142d9adb0

Vad är din discord tagg? limpannilsson#2357

Vem var det som bannade dig? FALLEN

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad för power gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sprang fram till personen jag krockade med o inte spelade skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på vägen upp till torget o nått vart fel på mitt spel så bilen dök upp på mitt körfält 20 meter framför mig som dök upp sen small de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vad jag känner så var dedet inte fel så sätt men när jag förklarar för dem att bilen dök upp 20 meter framför mig o att det bara small plus att den bilen som ja small med körde på mitt körfält så var det inte mitt fel från början. men jag gjorde felet o inte låg kvar. men ska bättra mig nu o köra lugnare plus köra försiktigare o sen tänka på att va bättre på hastigheten. så skulle va otroligt bra om min ban släpptes då den jag krockade med körde fel från början! för man ska köra i sitt egna körfält så känner att den killen jag krockade med gjorde fel från början.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och sunt förnuft. då jag lärde mig o inte te.x hoppa med en bil på vissa grusvägar o att jag spelar skadad så fort nått händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ligga kvar på platsen o spelat skadad än sprungit fram till den personen jag krockade med. o det ska jag tänka på till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort och det är nått som inte ska upprepas mer nu!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka