Nekad Limpann6 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198879581969/

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam,#2123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är liam nilsson jag är född 2000-06-04 min känslor är Glädje/kärlek , fortsätta aktiviteten öka det behagliga som ger glädje, Mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det ända jag läser om jag skulle villa jobba på Mekonomen det är mitt största intresse men jag skulle villa jobba på bennys det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar också att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör en så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet. Jag är väldigt omtänksam och driven eller så skulle jag vilja jobba på vianor

Varför ska just du bli Medlem på Unive? därför kan tillföra till servern, glädje och många skratt, jag har humor och gillar att rollspela. Jag kommer även bidar med bra, roliga och seriösa scenarion till servern. Jag är väldigt allvarlig när jag rpar, jag gör det som jag skulle gjort i verkligheten. Dom som lallar borde bli utskickade från stan direk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att de blir mindre lall och roliga scenarion och att alla ska känna sig trygga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vina utan att tex polisen också kan vina utan att de ska bli tjafs om de

Hur hittade du Unive? jag hittade serven för en av mina kompisar sa testa unive och då gjorde jag det och nu har jag fastnat i serven jag kollade på yt också och hittade serven men tästade inte förens mina polare sa tästa då gjorde jag det men sen har jag kört på andra servarar också men det är inte jätte länge jag har kört mäst på unive

Nekad, utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Samt Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka