Nekad Limpann6 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och mc

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? liam#2123

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 180+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat oss Saras bil och mc innan och jag känner några sen tidigare och tror jag skulle passa som chef och att jag anställer folk som tar jobbet positivt inte negativt för då finns det ingen mening med att jobba

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan vet hur allt funkar datan med mera och jag har varit chef en gång men sen valde jag att ge den till en annan som hade jobbat bra

Berskiv din karaktär? Hej mitt namn är liam nilsson jag är född 2000-06-04 min känslor är Glädje/kärlek , fortsätta aktiviteten öka det behagliga som ger glädje, Mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det ända jag läser om jag skulle villa jobba på Mekonomen det är mitt största intresse men jag skulle villa jobba på bennys det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar också att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör en så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet. Jag är väldigt omtänksam och driven eller så skulle jag vilja jobba på vianor Och vara chef på Saras bil och mc

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 4-5 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra det är inte så att du tex säger nä jag vill inte jobba oss Saras bil och mc längre på grund av det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka