Nekad Limpann6 | Ban överklagan [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879581969/

Ditt Hex-ID: 76561198879581969 (Dec) 110000136cba711

Vad är din discord tagg? liam#2123

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 23 timmar 2 min men nu är det bara 1 dag och 23 timmar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? racism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför men antagligen hörde dom om svart jag sa vad fick du tag på den svarta hoddine och då gick jag mot min bil och sen kom en och banna mig och det änns lite konstig men om kanske hörde att jag sa nått med svart och skulle vilja ha bort min ban jag stod och snacka med dom och han sa jävla vitskalle till mig så jag sa svarting till han men jag sa bara det för att göra självförsvart jag menade det inte och kommer aldrig säga det här igen till nån jag lovar och svär och om det händer igen då vet inte jag vad jag gör med mig själv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var nere på piren sen kom det en svart bil och sen hoppa 2 ut och börja slå mig jag slog tillbaka sen gick jag där ifrån sne stod vi å snacka och då sa jag vart hittar man den svarta hoddin nån stans har kollat i hela klädafären och sen gick jag mot min bil startade den och skulle köra iväg och då blev jag bannad och stod och snacka sen sa han jävla vitskalle till mig jag blev arg och sa svarting till han men menade inte det och jag viskade när jag sa det och jag lovar det kommer inte ske igen jag lovar och jag vill ha en ny chans för det var inte bara jag som gjorde fel i den sitvationen utan det var en till men jag vet inte hans id så jag kan inte göra nått jag skulle vilja ha en chans till det här kommer aldrig hat upprepas jag lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var fel att banna mig jag sa bara vart hittade du den svarta hoddin och då sa han gå till din bil så kommer jag ocxh då kom nån och banna mig i 4 dagar och jag vill veta just varför jag blev bannad för och det var bara inte jag som gjorde fel och skulle vilja ha en ny chans det kommer aldrig upprepas igen jag lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ommer inte ihåg så mycket dom flästa var när jag var ny i RP världen så då visste jag inte hur regler och sådant var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade undvik dom så jag inte prata med dom och skulle vilja ha en chans till det kommer inte upprepas igen med att säga svart hoddei ja jag hade gjort anorlunda nu när jag tänker på det jag skulle bara ha gått där ifrån och det kommer aldriga att hända igen jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att undvika att säga tex svart hodie och kommer aldrig mer säga det igen och att jag unviker att säga svarting och jag ångrar mig jag kommer inte säga nått mer som man bryter regler imon och det kommer aldrig hända igen jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka