Accepterad Limpanlarsson | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpanlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097723542/

Ditt Hex-ID: 110000143cc3a96

Vad är din discord tagg? limpan#2852

Vem var det som bannade dig? emnez

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för sunt förnuft, hade kniv när jag inte hade wh

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför staffs banna mig eftersom att jag bröt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och en kompis åkte runt och jag hittade en fällkniv, en kille kaxade och slog mot mig och min polare. då gjorde jag misstaget att ta honom i th med kniven.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och förstår varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sedan och berodde på keffa scenarios inom krim rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde försökt att fly istället för att ta upp kniven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! har lärt mig mer om suntförnuft samt hur man hade tänkt i verkliga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut!

Den stora frågan är väl egentligen hur vi kan vara garanterade på att detta aldrig händer igen?

kan lova på att det alldrig händer igen. hände för ungefär ett halvår sedan så kan garantera dig på att det inte upprepas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka