- Meddelanden
- 92
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali
Vad är ditt discord namn? limpanj
Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peperico Sakim, en man i 23 åldern. Peperico flydde från Afghanistan när han var tonårig på grund av fattigdom samt krig. Pep har två bröder Abdi Sakim som var gammal polis samt Alberto Sakim som är studerande. Peperico har alltid funnit ett intresse för rättvisa och därför strävar han för att gå med poliskåren.
Peperico kommer jobba hårt för att kliv upp i kåren för att uppnå sina drömmar och visa världen att rättvisan är kvar, men peperico kommer stopas längs resan på grund av sina rädslor och problem som kommer med yrekt då Pep har haft det svårt med att förstå döden och hur man tar emot det men med vänner och familj ska han bestiga sina rädslor.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Med hjälp av mina erfarenheter inom rollspel skulle jag kunna erbjuda flera sakar såsom kvalitets rollspel samt kan jag erbjuda bra och långvariga scenarion där båda parterna har lika stort inflyttande så att det blir så roligt som möjligt. med hjälp av min sociala förmåga kan jag även leverera en trygg och säker plats där personer kan få vara sig själva oavsett fall det är i servern eller irl.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag spela i motpartens vinst betyder att låta andra personen i scenariot vinna som tillexempel fall man är i en polis jakt kan man göra något som slöar ner dig för att ge polisen en chans att arrestera dig eller tex att förlora en fight på gatan.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja! korruption är en av reglerna, korruption betyder att någon är tex en ( smutsig) polis som säljer vapen ur beslaget till kriminella eller tex finns det meta gaming där man tar sig utav information som ej finns i spelet som tex discord.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja! Jag har tidigare vart medlem inom unive och bidragit till många scenarion samt har jag över 600 timmar utav rollspel
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja! jag är en ganska kreativ person som kommer på scenarion konstant samt kan jag använda min ledarskaps förmåga ganska bra.