Nekad LimpanJR | Chef-jobb ansökan [Lindroths] [Arvid15]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanJR

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
92
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths motorcenter

Vad heter du IRL? Ali

Vad heter du på discord? LimpanJR#0710

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? har spelar på unive innan men har vart medlem i en månad

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att ständigt sträva efter kundens efterfråga och feedback och jag kommer säkerställa att mina anställda är professionella säljare med mycket stor harmoni och att försöka skapa samarbete med andra företag för att stärka vårt varumärke. Och sist och inte minst kommer jag utveckla detta jobb med hjälp av tävlingar och aktiviteter till folket som får företaget att växa. Men det är inte det ända mina mål för framtiden är att få lindroths att bli serverns största säljaren av fordon och jag kommer vila försöka expandera företaget till Unives bästa företag inom serverns historia.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska många erfarenheter inom olika branscher, jag har jobbat som polis där jag har lärt mig att hantera stressiga situationer och att deskalera scenariot, jag har även vart sjukvårdare där jag fick jobba med at hitta snabba lösningar som håller och jag har även vart brandman där jag fick lära mig hur man hanterade bränder och att vara modig och sist har jag vart försäljare inom Lindrots och närvarande Marja-Lisas där jag fick lära mig kundservis och man bemöter olika personer.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är ganska aktiv så jag skulle nog kunna lägga in sex av sju dagar i veckan på att jobba

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta spela fall jag ej blev chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inget annat en Unive

Har du läst våra Regler? ja jag har läst reglerna

Nekad, Du måste varit medlem i 1 månad i sträck inann du kan ansöka om chef jobb. Det är även ett lagligt jobb så kriminell rollen kommer tas bort om du jobbar här. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka