Nekad LimpanJR | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanJR

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
95
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043090704/

Ditt Hex-ID: 1100001408a9910

Vad är din discord tagg? limpanj

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (173).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad på grund av användning utav fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade inte då på ett tag men innan jag blev bannad så testade jag köpa ett program som hjälpte mig med esp samt softaim som förbättra mina träffar så jag fick ett övertag under scenarion och detta är vad som fick mig bannad som är fullt försåtligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Jag blev bannad på grund utav mina misstag som jag gjorde medvetet och önskar därför en ärlig chans tillbaks för att visa hur kvalitets rp ska se ut samt att försöka hjälpa servern att uppnå en högre nivå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JA! jag har haft tidigare banns när det kommer till rp såsom fearrp och annat men det jag har fått lära mig är att alltid sträva för konsekvens tänk samt att inte jag är alltid fokuset utav scenariot och att andra ska få chansen att vinna för att utveckla serverns rp till max

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte köpa fusk kunde jag istället strävat för bättre social rp samt utvecklingen utav servern när det kommer till andra yrken såsom sjukvården och detta är vad jag strävar efter nu när jag kan få komma tillbaks

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! att alla händelser har konsekvenser samt att inte försöka lägga sig själv i överlägga alltid och att rp inte bygger på att vinna hela tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka