Nekad limpanisback | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpanisback

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975769491/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thilde

Vad är ditt discord namn? Limpan#9666

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Hon heter Amanda Bengtsson och är 21år gammal. Bor nu i staden Unive efter att ha flyttat. Hon hade en extremt tuff uppväxt som liten då hennes mamma dog i cancer när hon var gravid med sin lillasyster. Både mamman och hennes syster dog redan när han var 13 år. Detta tog väldigt hårt på både hennes pappa och hans pappa började med både alkohol och droger vilket tog ännu hårdare på Ella . Ella flydde hem hemifrån utan någon vidare plan men hon hade bestämt sig för att hon inte orkade bo kvar med sin pappa. Hon flyttade till Unive , och i början levde hon under en bro och levde på A-kassan. Sedan tog hon tag i sitt liv och sökte för ett jobb. Hon flyttade till Unive och hennes liv började se ljusare ut. Hon hade trevliga vänner, och många gillade henne, på grund av hennes snälla, roliga, lugna och givmilda personlighet. Hon hade snygga bilar vilket hon uppskattade mycket eftersom hon alltid haft ett stort bil intresse. Men en dag ringde polisen och berättade att hennes pappa var på sjukhuset och ville träffa henne. Amanda skyndade sig dit och där låg hons pappa på en av sängarna, skjuten i magen 3 skott. Han sa att det var något gäng som hade sprungit efter honom, skjutit honom, rånat honom och sedan stuckit. Dem sista orden hennes pappa sa till Amanda var bara "Jag älskar dig min dotter men var rädd om dig nu, finns många farliga typer i vår värld". Efter den natten lovade Amanda sig själv att en dag skulle hon hitta det gänget och dem skulle få igen efter vad dem hade gjort mot han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? bra och rolig rp och det bästa va allt bra o roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag visste om den förrut o har spela lite på den o nu bestämde jag att det här är min favorit server

Hur hittade du Unive? jag fick förslag av min vänner som spelar på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? bra scenarion och rp o bara ha kul och att andra har kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Men ha kul och ja att min karaktär får ett roligt liv på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka