Nekad LimpanD | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanD

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198289801346/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? LimpanD#3448

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Svensson och kommer från en annan fattigare stad längre bort. han flyttade till Unive för ett hopp att få en bättre framtid med mer pengar och bättre jobb och kompisar.
Han är 21 år gammal och hans intressen är sportbilar, drag racing, att festa och att gymma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är inne på servern ca 5-8 timmar varje dag och därför vill jag kunna rollspela fullt ut. jag vill få jobb på Securitas och göra servern till en bättre plats för alla. Jag kommer se till att inte nya spelar springer runt och lallar och snor folks bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en laggfri server med bra mods, väldigt bra regler, lätt använd hemsida (den jag skriver på nu) och många spelare.

Hur hittade du Unive? jag har spelat på olika servrar och sökt efter bra svenska Five M servrar och den här är helt klart den bästa!

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att få gatorna säkrare, och raportera folk som är inne men inte rollspelar jag vill även äga fina bilar. Mitt största mål är att äga den snabbaste bilen på hela servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt första mål är att få jobb på securitas för det är mitt dröm jobb och mitt andra är att få gatorna säkrare när jag jobbar på securitas och mitt sista mål är att äga en dyr fin bil (gärna den snabbaste).

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar bara på den här nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka