Nekad limpanbrushbram | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Turesson

Vad är ditt discord namn? limpanbrushbram

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Andersson 55år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, intresserad, flexibe

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: nyligen skild från sin ex-fru amanda och hon tog allt han ägde så nu har janne flyttat till en ny stad med fler möjligheter och gör vad som krävs för att tjäna så mycket pengar som möjligt för att kunna göra allt han inte kunnat med sin exfru så som att köpa exakt vilken bil han har eller kanske längre fram gå i tiden hjälpa till o starta ett företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att bidra till serverns rollspel vill jag fokusera på att skapa engagerande och trovärdiga scenarion som lyfter både min egen och andras spelupplevelse. Jag gör detta genom att alltid sätta berättelsen i fokus och anpassa mig till de situationer som uppstår, oavsett om min karaktär vinner eller förlorar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett FiveM RP-scenario innebär att du som spelare sätter ditt eget karaktärs ego eller mål åt sidan och istället agerar på ett sätt som förbättrar eller fördjupar spelet för andra parter inblandade i scenariot. Detta handlar om att skapa ett dynamiskt och engagerande rollspel för alla deltagare, snarare än att fokusera på att "vinna" situationen själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ingame nej men irl ja och det har gett mig diverse motgångar t.ex böter osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: inte döda någon helt random och utan anledning, VDM: samma som RDM fast med ett fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt social person som har lätt att lära känna nya människor så tror att jag kan knyta mycket kontakter ingame

Nekad.
Anledning: Ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka