Accepterad limpanbrushbram | Medlem ansökning [L1eandro99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Turesson

Vad är ditt discord namn? limpanbrushbram

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Andersson 55år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, intresserad, flexibel

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: nyligen skild från sin ex-fru amanda och hon tog allt han ägde så nu har janne flyttat till en ny stad med fler möjligheter och gör vad som krävs för att tjäna så mycket pengar som möjligt för att kunna göra allt han inte kunnat med sin exfru så som att köpa exakt vilken bil han har eller kanske längre fram gå i tiden hjälpa till o starta ett företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har ett stort fokus på att skapa verklighetstrogna och spännande scenarion som gör det roligare både för mig men också för för andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag istället för att sätta min egen vinst i fokus så lägger jag fokuset på att det ska vara så verklighetstroget som möjligt och att alla inblandade i scenariot ska gynnas på något sett

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ingame nej men irl ja och det har gett mig diverse motgångar t.ex böter osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: inte döda någon helt random och utan anledning, VDM: samma som RDM fast med ett fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt social person som har lätt att lära känna nya människor så tror att jag kan knyta mycket kontakter ingame

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka