Accepterad Limpan78 | Medlem ansökning (tarzan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan78

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039093549/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Limpan#0684

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter han är Omar Vallentin född 2005-04-14 och är 17 år gammal och han är en person som är trevlig, van med att umgås med människor och han är en social person. Omar har haft en väldigt jobbig uppväxt på det sättet att hans pappa var en alkoholist och det bidrog till att Omar blev en social person eftersom han inte gillade att vara hemma och umgås med sin pappa eftersom alkoholen gjorde att hans pappa slog honom. Omar var ute väldigt mycket under sin uppväxt och lärde sig att prata och umgås med människor. Eftersom att Omar inte var hemma så mycket under den lite senare biten av sin uppväxt bidrog det till att han lärde känna många och även en del kriminella människor, Omar har haft en lite strulig bakgrund och han har gjort en massa dumma saker genom uppväxten och även sena år. Omar kom in på den kriminella banan eftersom han kände att det kanske var en utväg, han tänkte att då kunde han tjäna pengar och slippa sin pappa. Idag så har Omar flyttat långt bort ifrån sin pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att ha ett bra rp, jag kommer vara aktiv och följa serverns regler. jag har mycket erfarenheter

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett bra rp och med att vara vädligt aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att båda sidorna ska kunna vinna, tex låta den vinna, tex spela för att den ska vinna,

Hur hittade du Unive? genom att kompisar spelar på den och på server listan

Godkänd efter muntliga! Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka