Accepterad Limpan78 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan78

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? fasan78

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter han är manfred kron född 2000-04-14 och är 22 år gammal och han är en person som är trevlig, van med att umgås med människor och han är en social person. Manfred har haft en väldigt jobbig uppväxt på det sättet att hans pappa var en alkoholist och det bidrog till att Manfred blev en social person eftersom han inte gillade att vara hemma och umgås med sin pappa eftersom alkoholen gjorde att hans pappa slog honom. Manfred var ute väldigt mycket under sin uppväxt och lärde sig att prata och umgås med människor. Eftersom att Manfred inte var hemma så mycket under den lite senare biten av sin uppväxt bidrog det till att han lärde känna mång och ville hjälpa folk, Manfred har haft en lite strulig bakgrund och han har gjort en massa dumma saker genom uppväxten och även sena år. Han ångrar det han har gjort och skulle ändrade sitt motto och ville bli polis och hjälpa fler folk! Manfred sökte in på polis högskola eftersom han kände att det kanske var en utväg från allt som hänt med hans pappa och så, han tänkte att då kunde han tjäna pengar och hjälpa folk och staden samtidigt,. Idag så har Manfred flyttat väldigt långt bort ifrån sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till flera olika grejer som t ex en bra karaktär bild, hjälpa till med att förbättra servern genom bra RP och så kommer jag att vara snäll mot de nya spelarna och hjälpa till så att de känner sig välkommna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ha ett roligt scenario och inte bara spela för att du ska vinna det eller komma därifrån levande eller så. Du ska spela för ett bra scenario och att även motparten kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM att döda nån utan andlendning. VDM Andvända ditt fordon som ett vapen. POWERGAMING att göra onaturliga saker och massa annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Väldigt mycket har rpat väldigt länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, Jag är väldigt trevlig :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka